" "
007 812 6406702
tour@petrotour.ru

در 14-17 ژوئیه، 2016 شرکت ما سازماندهی سفر FAM به روسیه برای نمایندگان کسب و کار توریستی هند است.

14 touroperators هند در سفر FAM گرفته اند. همه آنها در محصول گردشگری روسیه بسیار علاقه مند، با کشور ما آشنا شدم به ترویج و ارائه بسته های گردشگری به روسیه به مشتریان و عوامل در هند است.

سفر FAM در مسکو آغاز شد که در آن برای آنها تور گشت و گذار است برگزار شده است. مهمان تصاویر در میدان سرخ و در دیگر مکان های قابل توجه از سرمایه ساخته شده است.

در 15 ژوئیه touroperators به روز پر حادثه در سن پترزبورگ مورد انتظار بود. پس از یک تور گشت و گذار آنها "ارمیتاژ"، موزه "هنر یک فن" سفر کرده اند، به اپرا در "Petrikirche" گوش و سفر با قایق در رودخانه Neva زیر پل کشیده شده در شب بود.

در روز شنبه، جولای 16، مهمانان از هند در گشت و گذار در موزه Fabergé و موزه "Petrovskaya Akvatoria" که در آن مهمانان افتخار توسط پیتر اول استقبال شد. این touroperators روز نیز پترگوف بازدید کردند.

در طول ناهار نهایی مهمانان ما که در آن بخش از پذیرش در سنت پترزبورگ و بخش بازاریابی شرکت ما «Petrotour» بخش گرفته اند سوغاتی و دیپلم از کارشناسان در سن پترزبورگ اند تحویل داده شده است. از لب های سرخپوستان کلمات از حق شناسی به جهت ما به صدا درآورد.

007 812 6406702
Яндекс.Метрика